Brænder du for at skabe tætte relationer med sommerhusejere og samtidig være ansigtet udadtil i en af Danmarks største feriehusudlejningskæder?
Som områdeleder bliver du ansvarlig for at opbygge og vedligeholde en portefølje af sommerhusejere samt sikre en høj tilfredshed blandt vores eksisterende ejere.
Vi tilbyder en nyoprettet stilling med store udviklingsmuligheder.
Bliv en del af Feriepartners eventyr ? Vi investerer i Langeland!
Du bliver det lokale ansigt udadtil. Din opgave er at drive og udvikle vores kommende bureau i takt med væksten på Langeland.
I højsæsonen er du det stabile omdrejningspunkt, der sikrer, at gæster og sommerhusejere får den bedste service. I lavsæsonen arbejder du strategisk med udviklingsprojekter og optimering af vores tilstedeværelse i området.
Har du lyst til at blive en del af en spændende organisation, hvor fællesskab og samarbejde er blandt de absolutte kerneværdier?
Du får en central rolle i implementeringen af den nye organisationsstruktur med henblik på at fortsætte arbejdet med at samle ældre- og sundhedsområdet.
Med de økonomiske og organisatoriske rammer på plads vil du som ældre- og sundhedschef få stor indflydelse på den faglige udvikling af ældre- og sundhedsområdet, hvor Langeland Kommune har en høj kvalitet.
Vi søger en engageret medarbejder, der har masser af gåpåmod og flair for kundepleje.
Ansvarsområder (men er ikke begrænset til):
Stillingen kan tilpasses den enkelte profil, men det er en nødvendighed, at kandidaten taler fransk på et højt niveau og har lysten til at snakke med kunder både eksisterende og nye.
Har du lyst til at arbejde et sted, hvor værdier som respekt, professionalisme og autenticitet er noget, du kan identificere dig med? Brænder du for dit fag og har du lyst til at gøre en forskel i en hverdag, hvor ingen dage er ens?
Dine primære opgaver bl.a. vil omfatte at tage hånd om vores kunders sundhed, så de føler sig mødt og set, uanset om de ringer til os, vi kommer ud til dem eller de kommer ind på vores apoteker.
Du er firmaets ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere.
Derudover har du ansvar for forskellige administrative opgaver så som gæstehenvendelser, kvalitets kontrol og egenkontrol af rengøring i sommerhuse, skader samt almindeligt forefaldende kontoropgaver.