Din primære rolle bliver at drive salget for at sikre øget omsætning og vækst. Dine ansvarsområder vil spænde fra salg af konference og mødedelen og værelser, til i samarbejde med direktøren at sætte hotellet salgsstrategi.
Du vil spille en afgørende rolle i at styrke vores brand, øge markedsandele og nå vores forretningsmål. Din rolle involverer også at opbygge og vedligeholde tætte relationer med kunder, for at sikre gentagne besøg og langsigtede partnerskaber.
Vi søger en mekaniker, der har lyst til at hjælpe vores værkfører og arbejde med på værkstedet.
Du vil blive sidemandsoplært i kvalitetssystemer og EDB-systemer, der bruges til at styre vores dagligdag.
Du skal have interesse for genbrug af reservedele, og hele den grønne tankegang i det, kunne se dig selv i en central rolle på værkstedet, og have gode evner i kommunikation.
Vi søger en driftsassistent til daglig drift af vores forbrændingsanlæg. Du vil være tilknyttet kontrolrummet i forbrændingsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver består i, at:
Du får chancen for at slutte dig til en af de førende organisationer inden for ventilationsløsninger og være en del af en innovativ og dynamisk gruppe. Vi leder efter en kandidat, der er i stand til at arbejde på en omhyggelig, pragmatisk og uafhængig måde.
I denne rolle vil du udtrække og oversætte komplekse data og skabe strukturer, der gør det let at få adgang til og præsentere data på enhver anmodning. Du skal derudover fungere som CFO?ens højre hånd i forbindelse med måneds- og årsregnskaber.
Are you a talented content creator with a knack for turning complex concepts into compelling and engaging content for industrial manufacturers? If so, this role offers an exciting opportunity to craft impactful communication while supporting our growth and sustainability objectives.
Your main mission will be to deliver clear, engaging, and audience-specific communication aligned with our sustainability ambitions. Additionally, you will help coordinate activities such as trade fairs, brochure development, and other ad hoc tasks.
Har du en struktureret tilgang til opgaver og trives i et miljø med et højt tempo?
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
Har du erfaring med product management, eller ønsker du at udvikle dine kompetencer i rollen som Product Manager?
Vi søger en barselsvikar til at overtage en central rolle i vores globale produktmanagement-team fra den 1. marts og minimum et år frem.
Dette er en mulighed for både erfarne og mindre erfarne kandidater, der ønsker at arbejde med nogle af markedets stærkeste produkter til veterinærbranchen.
Vi søger en montør til fjernvarmearbejde.
Dine opgaver er bl.a.:
Stillingen er på fuldtid og tidsbegrænset i 12 måneder.
Hvad slår en dygtig butikschef, der bare har styr på tingene, når man har brug for det? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.
Som butikschef sætter du ikke blot dit eget præg på din helt egen butik ? du har også ansvaret for en masse dygtige medarbejdere. Og her taler vi altså sjove, dedikerede typer, som du selv rekrutterer, udvikler og motiverer. Det er nemlig sådan, du sikrer, at vores kunder altid får en god oplevelse i din butik.
Vil du stå i spidsen for den fortsatte udvikling af et kommunalt socialområde, hvor der sker rigtig mange ting i disse år? Vil du være med til at skabe sammenhæng på tværs af velfærdsområderne, og kan du sammen med områdets mange engagerede medarbejdere og ledere, diverse interessenter og et aktivt politisk udvalg nytænke sociale indsatser?
Du bliver en del af kommunens chefgruppe, og du skal lede en afdeling med omkring 300 dedikerede ledere og medarbejdere. Tænkning og opgaveløsning på tværs af de enkelte enheder i organisationen er helt central. Den nye afdeling giver en unik mulighed for at se på tværs af det sociale område, og det skal du være med til at udnytte.
Din fornemste opgave bliver at skabe forsat forretningsudvikling af en velkonsolideret virksomhed.
Du skal motivere et team af engagerede og rutinerede medarbejdere og sikre, at den daglige drift varetages til kundernes bedste. Du får ansvaret for daglig drift, herunder handel med afgrøder, salg af gødning mv.
For den rette kandidat tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke samt frihed under ansvar i det daglige.
Trives du i en koordinerende rolle med mange berøringsflader? Og nyder du at arbejde sammen med både sælgere og kunder?
Vi søger en salgskoordinator, der kan assistere vores to Key Account Managers på hhv. foodservice og eksport. Du får en alsidig rolle og en varieret hverdag med mange forskellige opgaver.
Du har relevant erfaring med f.eks. kommunikation, kundeservice, salg og eksport.
Er du klar til at blive en del af et globalt powerhouse inden for animalcare? Og er du klar til at tage udfordringen op i en dynamisk afdeling indenfor Finance?
Jobbets fokus er på kreditorhåndtering herunder korrekt håndtering af moms samt samarbejde herom med dine kollegaer i Langeskov. Det er en moderne arbejdsplads med flad organisationsstruktur og en uformel omgangstone, og hverdagen er fyldt med udfordrende arbejdsopgaver, der kan udvikle dig både fagligt og personligt.
Vi søger en souschef med øje for øjeblikket og de gode oplevelser for hver eneste gæst.
Housekeeping på Nyborg Strand består af 37 medarbejdere, med en vigtig opgave i at sikre vores gæster en god oplevelse i mødet med Nyborg Strand. Hver dag gør de deres ypperste for at holde hotellet indbydende og rent for vores mange gæster. Du får derfor en vigtig rolle og mulighed for at gøre en forskel for dine kolleger - i tæt samarbejde med vores Oldfrue og yderligere en souschef.
Vi prioriterer vores medarbejderes trivsel og arbejdsglæde og er stolte over bl.a. at være Fyns største uddannelsesplads.
Vi søger en engageret og alsidig medarbejder. Du vil indgå i et team, hvor humor og loyalitet er i højsædet, og hvor vi sammen sikrer en stabil og effektiv vandforsyning.
Vi tilbyder en spændende og varieret hverdag i et godt arbejdsmiljø med dygtige kolleger.
Arbejdsopgaver:
Har du et skarpt øje for detaljen og en stærk passion for international logistik?
Du vil være rygraden i vores internationale transportoperationer og sikre problemfri koordinering af sø-, luft- og vejforsendelser. Fra behandling af vigtig eksportdokumentation til kontakt med transportører og kunder vil dit arbejde bidrage direkte til vores forpligtelse til ekspertise inden for forsendelse og logistik.
Vil du være med til at booste vores internationale marked inden for innovative løsninger som røgsugere og partikelfiltre?
Stillingen er en kombination af opgaver i vores Backoffice samt spændende rejser til forskellige markeder i Europa for at styrke eksisterende og nye kunderelationer.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Vores mangeårig bogholder har valgt at søge nye udfordringer tættere på sit hjem. Vi søger derfor en ny alsidig bogholder, som vil tage ansvaret for bogholderifunktionen. Arbejdet udføres i tæt samarbejde med virksomhedens økonomi- og administrationschef og virksomhedens øvrige administrative funktioner.
Du har god mulighed for at udvikle dig sammen med virksomheden og inden for virksomhedens nuværende arbejdsopgaver. Det kan f.eks. være arbejde med klimaregnskab, digitalisering af arbejdsgange, moms- og afgiftsindberetning til SKAT samt traditionelle administrationsopgaver.
STOK Emballage K/S i Langeskov har travlt og søger i den forbindelse efter en erfaren, empatisk, kompetent samt struktureret Supply Chain Specialist.
Er du typen, der tænker fremadrettet, er du detaljeret, og er du fyldt med god energi og team spirit ? Så er dette job måske det rette for dig! STOK Emballage tilbyder: