1032 job i Region Fyn 329 job i dette område
1032 job i Region Fyn 329 job i dette område

topjob

Lagermedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Da en af vores kundes dygtige medarbejdere i varemodtagelsen starter i lære, søger vi nu en engageret og ansvarsbevidst kollega, der vil være med til at sikre et velfungerende lager med fokus på effektivitet, sikkerhed og en god kundeoplevelse.

Fra vores kundes 28.000 kvm store lager leverer de dagligt ordrer til hele Danmark og sikrer et højt serviceniveau for deres kunder. Med over 2.400 varenumre og 50 lastbiler, der dagligt kører ind og ud, er effektivitet og samarbejde nøgleordene i hverdagen.

Dine arbejdsopgaver

Modtagelse af chauffører og varekontrol
Scanning af eksportgods
Styring af vareflow
Daglig kontakt med indkøbsafdelingen
Sikring af renhold og orden
Truckkørsel
Ad hoc-opgaver i varemodtagelsen

Dine kvalifikationer

Minimum 3 års erfaring med varemodtagelse
Erfaring med SAP og Excel
Serviceorienteret og struktureret
Ansvarsbevidst og effektiv
Kvalitetsbevidst med sans for orden
Trives i en travl hverdag og bevarer overblikket
Teamplayer med fleksibilitet i forhold til arbejdstider
Behersker dansk og engelsk i tale
Truckkort er et krav
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Dækmontør
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Er du erfaren inden for dækmontage og klar til at tage ansvar for dit eget arbejde? Vi søger en dygtig og selvstændig dækmontør, der trives med at arbejde selvstændigt og levere høj kvalitet. Bliv en del af et stærkt og professionelt team, hvor kvalitet og service er i højsædet.

Til en større bilkoncern søger vi en montør til deres afdeling i Vejle. Skal det være dig?

Har du hænderne godt skruet på, og interesserer du dig for biler? Så kig med her; vi mangler nemlig dig til sæsonskift af hjul og dæk.

Lidt om dig:

Du elsker at rode med biler og har erfaring med dæk - og hjulskift
Du er fleksibel, og der kan evt. forekomme overarbejde i travle perioder
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er stabil og møder til tiden
Du har gyldigt kørekort B (er et krav)
Du kan fremvise straffeattest
Du behersker dansk i skrift og tale

Stillingen er et længerevarende vikariat på daghold fra kl. 7:45 - 16.00, fredag til 14.00. Forventet opstart hurtigst muligt.

For det rette match er der mulighed for fastansættelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kok, Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kok, Nordborg Resort fra marts 2025
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kort- og landmålingstekniker
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du lyst til en meningsfuld hverdag hvor du er med til at sikre kvaliteten i flere forskelligartede anlægsopgaver? - Så har Arkil jobbet til dig!

Jobbets formål og indhold
Arkil oplever stor efterspørgsel på fjernvarme- og infrastrukturprojekter udført i og omkring Trekantområdet. Til disse opgaver er behov for en kvalitetsbevidst landmålingstekniker til en fast stilling på fuld tid ved Arkils anlægsafdeling i Kolding.


Min rolle

Jeg er en del af et fagligt stærkt team, med 2 erfarne landmålerkolleger, som har ansvar for kvalitetssikringen på vores projekter og er en tæt sparringspartner for entrepriselederne.

Mine opgaver omfatter databehandling, indmåling, afsætning, udarbejdelse af 3D-tegninger for maskinstyring og kvalitetssikring.

Jeg er eksperten i GPS, koter og koordinater og står til rådighed og assistance for Arkils formænd og mine landmålerkolleger i Arkils øvrige afdelinger rundt i landet.


Mit udbytte

Til gengæld for min indsats, får jeg ved Arkil…

En konkurrencedygtig og attraktiv lønpakke inkl. sundhedssikring og pensionsordning
Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og efteruddannelse
Et stort dagligt fokus på det gode arbejdsmiljø og et højt kvalitetsniveau


Mine kompetencer

Arkil forestiller sig at den rette kandidat har erfaring fra anlægsbranchen og derudover:

Er uddannet kort- og landmålingstekniker
Har kørekort
Kan begå sig på både dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Teknisk medarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Vi søger en teknisk anlagt profil, der kan blive en vigtig del af vores kundes Server Repair Team team, hvor du vil arbejde med opdatering, vedligehold og montage på store servere.
Som en del af teamet vil du få ansvar for at sikre, at serverne er opdaterede og fungerer optimalt – og alt dette vil ske med fokus på struktureret arbejde og nøjagtighed i at følge procedurer.

Arbejdsopgaver:

Opdatering og vedligeholdelse af servere
Montage af dele på servere servere
Fejldiagnosticering
Sikre korrekt opsætning og funktionalitet af udstyr
Følge procedurestruktur og sikre høj kvalitet i arbejdet

Om dig:

Du har en god teknisk forståelse og gerne erfaring med IT og hardware.
Du er vant til at arbejde struktureret og præcist, og følge procedurer til punkt og prikke.
Du taler og skriver engelsk på fornuftigt niveau.

Vi tilbyder:

En projektansættelse fra 1. april til 29. august.
Mødetid fra 8-16.
En god kantineordning med betalt morgenmad og frokost.
En arbejdsplads, hvor trivsel og godt humør vægtes højt, og vi sætter pris på et positivt arbejdsmiljø
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Er du på udkig efter en praktikplads som en del af din videregående uddannelse, og har du interesse for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den bedste arbejdsoplevelse starter som praktikant hos JKS i Vejle! Er du klar til at blive en del af vores team?

Vil du have mulighed for at omsætte teori til praksis og få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Ønsker du at være en del af en ambitiøs organisation, der kan styrke både dine personlige og faglige kompetencer?

En af dine opgaver vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger, der annonceres gennem JKS. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends.


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver

Om dig: Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende; det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af JKS med passion, dedikation og en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Du arbejder selvstændigt og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lyst til at lære
Du er fortrolig med IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til forvogn-hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør der skal køre med forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med forvogn/hænger-kørsel. Erfaring inden for korn og foderstoffer er en fordel
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 25. marts 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chauffør til kranbil i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard Miljø A/S (Erhverv) søger en fast chauffør til en kranbil med udkørsel fra Kolding.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• Forskellig kørsel med både grab og tømning molokker i kranbil
• Udkørsel fra Kolding
• Du er hjemme hver dag
• Løn efter gældende overenskomst
Herudover vil du få et selvstændigt chaufførjob med attraktive personalevilkår og et godt arbejdsmiljø sammen med dygtige og engagerede kollegaer.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af:
• Krancertifikat minimum 8-30 tm.
• Kørekort CE samt EU chaufførbevis og Førerbevis

Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Martin Hansen på tlf. 20 33 73 70 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 23. marts 2025.
Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Maskinmester
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Har du en teknisk baggrund, og er du klar på at indgå i et team, hvor tingene går stærkt, og arbejdsopgaverne ikke altid ligger fast for dagen?

Er du maskinmester, og har du en teknisk baggrund, der får maskinerne til at spinde som en mis? Er du klar til at blive en del af et hold, hvor alt går stærkt, og arbejdsdagen aldrig er kedelig? Så er det lige dig, vi leder efter i Vejle!

Stillingen er på 37 timer om ugen oplæring på daghold, derefter vil man overgå til skiftehold, som veksler mellem dag- og aftenhold, alternativt fast aftenhold.

Hvad du skal lave
Som maskinoperatør bliver du en vigtig brik i vores team. Du skal håndtere, vedligeholde og justere maskinerne, så de tordner derudaf uden afbrydelser. Du skal være klar på, at der nogle dage kan opstå uventede udfordringer, som kræver kvikke hovedtræk og hurtige hænder.

Dine opgaver omfatter blandt andet:

Overvågning og drift af diverse maskiner
Opstiling og drift af maskiner
Fejlfinding, justering og reparation
Optimering af driftsprocesser
Løbende vedligeholdelse for at sikre maskinernes højeste effektivitet og forbedringer
Samarbejde med kolleger for at sikre en smidig produktion
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Dygtig og engageret lagermedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en struktureret og ansvarsbevidst medarbejder til vores forsendelsesafdeling, hvor du vil spille en central rolle. Har du sans for detaljen, trives du i en dynamisk hverdag, og er du klar til at tage fat? Så er dette måske jobbet for dig!

Om jobbet

Er du en mester i struktur og har et øje for detaljer? Er du den person, der ikke kan vente med at tage fat og få tingene til at ske? Så læs videre! Vi søger lige nu en engageret lagermedarbejder til Vejle.

Dine arbejdsopgaver
Som den nye lagermedarbejder vil du spille en vigtig rolle i at sikre, at alle forsendelser bliver håndteret effektivt og præcist. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere:

Sikre forsendelse af bookede ordre
Sætte færdigvarer på plads
Assistere ved pakning/foliering af paller ved behov
Mail og opfølgning
Koordinering i telefon inkl. opfølgning
Kontakt til Booking
Ad hoc-opgaver lager/forsendelse
Sørge for at lagerområdet altid er ryddeligt og organiseret
Tilkald ved alarm - brand/indbrud
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Erfaren serviceleder
Jansson El
Syddanmark
7190 Billund
r du klar til at tage ansvar og være med til at drive væksten hos Jansson El i deres afdeling i Billund? Som serviceleder hos Jansson El får du en alsidig og selvstændig rolle, hvor du både får mulighed for at lede opgaver og sikre fremdrift i afdelingens drift.

På vegne af Jansson El søger Career | a JKS Company en erfaren serviceleder til deres afdeling i Billund, der brænder for ansvar, kvalitet og stærke kunderelationer. Her vil du tage ansvaret og sikre, at opgaverne bliver leveret til tiden og med høj kvalitet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som serviceleder hos Jansson El vil du få ansvaret for både små og store opgaver. Du vil være med til at sikre, at opgaverne bliver planlagt, koordineret og fulgt op på. Din rolle inkluderer blandt andet:

Opsøgende salgsarbejde og mersalg til eksisterende kunder
Pleje og udvikling af stærke kunderelationer for at sikre fortsat vækst
Beregning og udarbejdelse af tilbud
Planlægning og koordinering af opgaver
Afholdelse af statusmøder og opfølgning på opgavernes fremdrift
Uddelegering af opgaver og ansvar til teamet
Sikre korrekt fakturering og økonomisk opfølgning
Ledelse og udvikling af dit team
Tæt samarbejde med afdelingslederen og øvrige serviceledere
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Intern tekniker
Coreline
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du god teknisk indsigt? Er du vant til at være problemløseren i tekniske udfordringer? Og besidder du samtidig evnen til, og bliver motiveret af, at yde teknisk service, rådgive og kommunikere med andre?

Kan du nikke genkendende til ovenstående? På vegne af Coreline søger Career | a JKS company en skarp og struktureret intern tekniker, til et mindre team, på deres hovedkontor i Fredericia. Her får du muligheden for at blive en del af et team med holdånd og passion.

Coreline har brug for dig, der naturligt sætter dig detaljeret ind i produkterne, for at kunne yde den bedste service og rådgivning.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som intern tekniker vil du have ansvaret for bl.a.:

Teknisk rådgivning og vejledning
Opfølgning på kunder, fremsendte tilbud og igangværende sager
At holde relationen til eksisterende kunder
Produktudvikling/optimering

Du kommer til at beskæftige dig med en bred vifte af ventiler, herunder regulerings-, proces-, og sikkerhedsventiler.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Intern tekniker
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du god teknisk indsigt? Er du vant til at være problemløseren i tekniske udfordringer? Og besidder du samtidig evnen til, og bliver motiveret af, at yde teknisk service, rådgive og kommunikere med andre?

Kan du nikke genkendende til ovenstående? På vegne af Coreline søger Career | a JKS company en skarp og struktureret intern tekniker, til et mindre team, på deres hovedkontor i Fredericia. Her får du muligheden for at blive en del af et team med holdånd og passion.

Coreline har brug for dig, der naturligt sætter dig detaljeret ind i produkterne, for at kunne yde den bedste service og rådgivning.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder


Som intern tekniker vil du have ansvaret for bl.a.:

Teknisk rådgivning og vejledning
Opfølgning på kunder, fremsendte tilbud og igangværende sager
At holde relationen til eksisterende kunder
Produktudvikling/optimering

Du kommer til at beskæftige dig med en bred vifte af ventiler, herunder regulerings-, proces-, og sikkerhedsventiler.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Bygningskonstruktør- eller Ingeniørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm. Praktikken byder på spændende opgaver både bag skrivebordet og ude i marken, et kørekort vil derfor være nødvendigt. Bilen kan vi hjælpe med, hvis ikke du selv har en.


Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”

Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet

Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Hvad får du ud af din praktik i Arkil

For den engagerede og målrettede studerende er der mulighed for ansvar på egen opgave.

Vi har solid erfaring med at have studerende i praktik. Vi mener, at den bedste måde at lære på, er ved at prøve tingene af i praksis og opbygge rutiner og møde de kollegaer, der i fællesskab skaber projekterne. Du støber på den måde et solidt fundament for en faglig forståelse, som du kan bygge resten af din uddannelse og kommende karriere på.


Få mere viden

Er du i tvivl om hvilken praktik, der vil passe til dig, eller har du set et spændende projekt som du gerne vil være en del af, så ta’ kontakt til vores HR-partner Helle Juhl på telefon 2483 5142. Måske kan vi sammen skabe en praktikplads, der understøtter netop det du brænder for.


Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer

Så send en kort ansøgning og CV hurtigst muligt via vores hjemmeside, idet vi løbende indkalder til samtale.

Arkil er en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, og vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen, uanset køn, alder og etnicitet.

Vi ser meget frem til at høre fra dig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Erfaren serviceleder
Jansson El
Syddanmark
7190 Billund
Er du klar til at tage ansvar og være med til at drive væksten hos Jansson El i deres afdeling i Billund? Som serviceleder hos Jansson El får du en alsidig og selvstændig rolle, hvor du både får mulighed for at lede opgaver og sikre fremdrift i afdelingens drift.

På vegne af Jansson El søger Career | a JKS Company en erfaren serviceleder til deres afdeling i Billund, der brænder for ansvar, kvalitet og stærke kunderelationer. Her vil du tage ansvaret og sikre, at opgaverne bliver leveret til tiden og med høj kvalitet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som serviceleder hos Jansson El vil du få ansvaret for både små og store opgaver. Du vil være med til at sikre, at opgaverne bliver planlagt, koordineret og fulgt op på. Din rolle inkluderer blandt andet:

Opsøgende salgsarbejde og mersalg til eksisterende kunder
Pleje og udvikling af stærke kunderelationer for at sikre fortsat vækst
Beregning og udarbejdelse af tilbud
Planlægning og koordinering af opgaver
Afholdelse af statusmøder og opfølgning på opgavernes fremdrift
Uddelegering af opgaver og ansvar til teamet
Sikre korrekt fakturering og økonomisk opfølgning
Tæt samarbejde med afdelingslederen og øvrige serviceledere
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Medlem af opvasketeamet, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Scullery jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Scullery Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Scullery employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning activities in the kitchen and storage area
- Sorting and storing crockery

Your profile:
- Ideally initial professional experience in a comparable position (career starters or career -changers are also very welcome)
- Time flexibility, also on weekends and public holidays
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is a plus

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Service Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Service jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a service employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Service employee (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Serving guests in the restaurant area
- Sale and billing of our food & beverage range
- Advising our guests
- Preparing delicious snacks and drinks
- Preparatory and follow-up tasks during the shift
- Cleaning and maintenance of the workplace
- Replenishing the goods carriers
- Cash register duties with responsibility for money

Your profile:
- Ideally first professional experience as a service employee or in a comparable job, career starters are also welcome
- Ideally initial experience in the condition of cash register systems
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Friendly, communicative and open manner
- Positive attitude and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries around the world are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts, and welcome our guests with inviting and delicious food.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Sales Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Sales jobs at Nordborg Resort


Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Sales Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Sales employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Selling goods and serving our guests
- Cashier activities
- Replenishing and maintaining the product displays
- Presenting goods
- Ordering goods

Your profile:
- Ideally completed vocational training in retail
- Relevant work experience desirable
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Career starters or career changers are also very welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lagermedarbejder, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Warehouse logistics specialist / warehouse clerk!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Warehouse logistics specialist / warehouse clerk (f/m/d) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting May 2025

- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Inventory management (orders, receipt, issue, checks, inventories, etc.)
- Close cooperation with the warehouse manager
- Quality management in compliance with hygiene guidelines
- Care and maintenance of technical equipment
- Control of all obligations arising from laws, contracts, etc.

Your profile:
- Completed training in the warehouse sector, e.g. as a warehouse logistics specialist, warehouse clerk, etc. desirable
- Ideally professional experience in the hotel and catering industry or retail trade
- Experience in working with inventory management systems
- Good MS Office skills
- Flexibility and physical resilience
- Very good Danish and English language skills, German is an advantage


Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Chef (d/m/w), Nordborg Resort starting March 2025 – long-term position
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Jobs as a chef at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a chef! We are looking for a long-term team member, not just for one season.

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.


Chef (d/m/w) for the new Center Parcs Nordborg Resort starting March 2025 – long-term position
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company and a permanent contract – not just seasonal!
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Preparation of dishes, including for the breakfast buffet.
- Creative work with fresh and conveniencefood products.
- Planning and organising purchases and storage.
- Preparation à la carte menus.

Your profile:
- Completed vocational training as a chef or equivalent experience in the field.
- First professional experience, e.g., in a canteen, desirable, experienced chefs are also welcome.
- Quality-conscious, ambitious, and responsible.
- You keep a clear head in stressful situations and have an eye for detail.
- You enjoy working in a team.
- Passion for preparing various cuisines and creativity.
- Enthusiasm for great tasting experiences and sustainable production.
- Flexibility in terms of working hours and willingness to work on weekends and public holidays.
- Good knowledge of Danish; English or German language skills are also welcome.

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes via the online application form!

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Business Manager eller Key Account Manager
NTI A/S
Syddanmark
7100 Vejle
NTI A/S

Business Manager eller Key Account Manager

Vejle

Se video om NTI A/S som arbejdsplads

Vi tilbyder et virkelig spændende job med fokus på løsningssalg af spændende IT-løsninger til vores kunder inden for design, industri og produktudvikling.

Du skal arbejde tæt sammen med vores dygtige tekniske konsulenter. Vi forventer derfor ikke, at du er specialist, men at du er interesseret i at sælge komplekse produkter i tæt samarbejde med kolleger med ekspertviden.

Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø med en varm, humoristisk tone og stort fokus på medarbejdertrivsel.

NTI A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Økonomiansvarlig ? Hands-on rolle med controlling og driftsfokus
Tolstrup A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Tolstrup A/S

Økonomiansvarlig ? Hands-on rolle med controlling og driftsfokus

Fredericia

Vil du spille en central rolle i en uformel virksomhed, hvor du får ansvaret for økonomistyring, controlling og rapportering?

Denne rolle er en praktisk og operationel funktion, hvor du får ansvaret for virksomhedens daglige økonomistyring i samspil med direktionen og driftslederne. Du vil blive en del af en mindre økonomiafdeling, hvor du sammen med vores bogholder sørger for at holde styr på virksomhedens regnskaber, controlling og rapportering.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Business Controller
Ammeraal Beltech Modular A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Ammeraal Beltech Modular A/S

Business Controller

Vejle

We are looking for a candidate who can bring expertise to our team.

As a Business Controller, you will be responsible for a range of critical tasks that support our operation, financial reporting, and strategic decision-making. You will work closely with management and various stakeholders to ensure accurate and timely analysis and reporting.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Seniorøkonom med solide samarbejdsevner til store investeringsbeslutninger
Energinet
Syddanmark
7000 Fredericia
Energinet

Seniorøkonom med solide samarbejdsevner til store investeringsbeslutninger

Fredericia

Se video om Energinet som arbejdsplads

Besidder du omfattende økonomisk indsigt, og er du dygtig til at arbejde sammen med andre? Er du klar til at udnytte din faglige viden og talent for samarbejde til at sikre objektive og transparente investeringsbeslutninger for Energinets infrastrukturinvesteringer?

Energinet godkender 50-100 nye infrastrukturinvesteringer og investerer for DKK 8-15 mia. årligt. Du får derfor mulighed for at jonglere med store beløb og komplekse projekter og problemstillinger.

? Lars Klejnstrup, Senior Manager
Energinet
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT- og digitaliseringschef
Naturstyrelsen
Syddanmark
7183 Randbøl
Naturstyrelsen

IT- og digitaliseringschef

Randbøl

I forbindelse med en ressortændring i 2024 blev Naturstyrelsen opdelt fra Kystdirektoratet, som blandt andet betød en ændring i IT-organisationen. Derfor har vi oprettet en ny kontorchefstilling, som får ansvaret for IT og digitalisering i Naturstyrelsen. Dermed er der tale om en ny stilling, som pt. ledes af en af Naturstyrelsens skovridere.

Dine opgaver bliver bl.a. udvikling og implementering af digitale løsninger ansvarlig for stabil, sikker og effektiv IT-drift.

Naturstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Medarbejdere til montageafdelingen til produktion af kalk- og gødningsspredere
Bredal A/S
Syddanmark
7120 Vejle Øst
Bredal A/S

Medarbejdere til montageafdelingen til produktion af kalk- og gødningsspredere

Vejle Øst

Vi oplever en historisk efterspørgsel på vores kalk- og gødningsspredere, hvorfor vi skal stille det stærkest mulige mandskab i vores montageafdeling.

Vores nye medarbejdere skal primært forestå montagen af vores bugserede kalk- og gødningsspredere.

Vi arbejder i mindre serier, så der kan forventes en afvekslende arbejdsdag, hvor vores nye medarbejdere i nogen grad vil have medindflydelse på planlægningen af de daglige opgaver.

Bredal A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Bliv en nøglespiller i Back11Basics? vækstrejse som Key Account Manager for Hard Discount!
Back 11 Basics A/S
Syddanmark
7100 Vejle
FoodCareer.dk

Bliv en nøglespiller i Back11Basics? vækstrejse som Key Account Manager for Hard Discount!

Vejle og mulighed for hjemmearbejde

Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og spille en central rolle i en vækstvirksomhed?

Du vil få ansvar for at styrke vores relationer og udbygge vores samarbejde med eksisterende kunder som Lidl og Aldi samt opdyrke nye spændende kunder.

Hos os får du:

  • En unik chance for at udvikle din karriere i et internationalt og innovativt miljø
  • Fleksibilitet med hjemmearbejde og rejser 30 dage om året i Europa
  • Konkurrencedygtig løn, bonus og en attraktiv bilordning
FoodCareer.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland