1004 job i Region Fyn 154 job i dette område
1004 job i Region Fyn 154 job i dette område

topjob

er du vores nye Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Meldgaard Miljø A/S søger nye kollegaer
Vi søger snarest muligt nye afløsere til dagrenovationskørsel i vores Tønder afdeling – med udkørsel fra Løgumkloster.
Du vil skulle afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Er du interesseret i et fleksibelt job, hvor du vil få borgerkontakt og vil skulle yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C og EU chaufførbevis er en fordel, men ikke et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er mødestabil, omstillingsparat og fleksibel
• Kan lide at stå tidligt op om morgenen
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 25. februar 2025.
Vil du gerne høre mere om stillingen, så kontakt vores formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende. Opstart snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Blandemester søges til betonelementproduktion
Industri Beton
Syddanmark
6534 Agerskov
På vegne af Industri Beton i Agerskov søger Career | a JKS Company en engageret blandemester, som vil spille en central rolle i produktionen af beton.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som blandemester hos Industri Beton får du ansvaret for produktionen af færdigblandet beton og for at sikre en høj kvalitet. Blandingen styres ved hjælp af IT-systemer, hvilket kræver en god teknisk forståelse og evnen til at betjene en computer effektivt. Du vil også være ansvarlig for kalibrering af udstyr, håndtering af laboratorieopgaver, registrering af data samtidig med, at du deltager aktivt i produktionen. Desuden skal du bestille råvarer og kemi, udføre modtagekontrol og dokumentation samt træne og oplære dit team i betonrecepter.

I samarbejde med de øvrige receptansvarlige på Industri Betons fire fabrikker får du en central rolle i udvikling og vedligeholdelse af betonrecepter og indgår som sparringspartner i denne proces.

Som blandemester hos Industri Beton vil du have følgende ansvarsområder:

Ansvar for den daglige produktion af beton og overholdelse af gældende regler og kvalitetskrav
Ansvar for blanderen, kalibrering af udstyr samt aktiv deltagelse i produktionen
Håndtering af laboratorieopgaver og registrering af relevante data
Bestilling af råvarer og kemi til betonproduktionen samt modtagekontrol og dokumentation
Behandling af afvigelser og rapportering af kvalitetsproblemer
Udvikling og vedligeholdelse af betonrecepter
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Emballagekoordinator
Kohberg Bakery Group A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
På vegne af Kohberg Bakery Group A/S søger Career | a JKS company en emballagekoordinator til et tidsbegrænset barselsvikariat på 1 år.

Hvad kan du forvente af jobbet?
Du bliver en del af Kohbergs marketingafdeling og kommer til at arbejde tæt sammen med en kollega, der har en tilsvarende rolle som din.

Jeres fornemmeste opgave er både at færdiggøre Kohbergs nye emballager til tryk samt at implementere evt. ændringer på allerede eksisterende – alt sammen på baggrund af oplæg fra eksterne samarbejdspartnere. Emballagerne består af poser og pap til både friske brød og frostvarer. Opmåling af brødets omfang samt den fysiske pakketest og dialogen med bl.a. de forskellige bageriafdelinger, varesikring og indkøb bliver en naturlig del af dit ansvarsområde. Det er derfor ret afgørende, at du trives i at skabe relationer med andre mennesker.

Jobbet indebærer en række varierende opgaver inden for Kohbergs eget brand og private labels. Herunder bl.a. oprettelse af nye etiketter og implementering af ændringer på eksisterende i et internt etiketsystem. Dette kræver korrekturlæsning og evt. dialog med kunder og interne kollegaer i Kohberg, herunder også i forbindelse med koordinering af overgangen til nye emballager.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Formand til asfaltsjak i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Elsker du frisk luft og duften af asfalt? Og har du talent og erfaring med ledelse og koordinering? Så er du lige den formand vi søger!

Lyder dette som noget for dig, så skynd dig at kontakte afdelingschef Henrik Guldberg Sørensen på telefon 21277212 og læs mere om stillingen og ansøgningsprocessen herunder.

Du går forrest og sætter retning for projekterne og sjakket

Som formand for vores maskinhold, er du en del af et sjak bestående af 5-7 fagligt dygtige kollegaer, der er tilknyttet Arkils asfaltafdeling i Skrydstrup ved Vojens.

I afdelingen udfører vi alle typer af asfaltopgaver, der hver dag er med til at forbedre forholdene for gående, cyklister og trafikanter. Dækkende over alt fra motorveje til cykelstier, parkeringspladser mv. I hverdagen har vi et stort fokus på sikkerhed og at opretholde et godt og sundt arbejdsmiljø. Dette lykkes vi med, gennem vores høje faglig stolthed, ordentlighed overfor hinanden og fokus på at levere resultater af høj kvalitet.

Vi tilbyder dig:

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
Deltagelse i Arkils interne formandsuddannelse, hvor du danner netværk med kollegaer fra andre afdelinger
Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og efteruddannelse.
Løn der matcher kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.

Din profil

Det er et krav til stillingen at du er uddannet asfaltør eller har erfaring med udførsel og planlægning af asfaltarbejder, måske som holdleder eller lignende.

Dertil er det et krav at du prioriterer sikkerhed højt, besidder kørekort til personbil (B) og er fleksibel i forhold til arbejdstid og -sted, da arbejdet udføres i hele Syddanmark.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Montør/Mekaniker/Tekniker
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for god service og har hænderne skruet godt på?

I Meldgaard Handel A/S har vi siden starten af 90’erne specialiseret os i anlæg til nedbrydning, knusning og sortering af nedbrydningsmaterialer, affald og naturmaterialer. Løbende er vores udvalg af maskiner til industrien blevet opdateret og udvidet, så vi i dag har nogle af de mest innovative og professionelle agenturer indenfor branchen. Om det er et sorteringsanlæg til kompost, muld, brokker, asfalt, slagge, sten og grus eller affald generelt har vi en løsning. Hvis opgaven er at knuse eller neddele armeret beton, asfalt, tegl, skærver, natursten, affaldstræ, have/park affald mv. er vi ligeledes specialiserede i at tilbyde den rigtige løsning. Vi har maskiner til ethvert behov.

Om jobbet
Vi søger en teknisk kyndig medarbejder - der både skal klargøre maskiner på lageret i Aabenraa samt være udekørende montør, der udfører service og reparationer på leverede maskiner i hele Danmark.
Du skal beskæftige dig med følgende områder:
• Klargøre maskiner inden levering
• Igangsætning og indkøring af leverede maskiner
• Lageropgaver i forbindelse med eget lager af slid- og reservedele
• Servicering og reparation af maskiner efter levering
• Garantibehandling

Du får egen servicebil og vil indgå i et team af 8 dedikerede medarbejdere på kontoret i Aabenraa.

Om dig
Den ideelle kandidat:
• Har erfaring fra at arbejde med landbrugsmaskiner, lastbiler eller entreprenørmaskiner
• Brænder for at yde vores kunder den bedste service
• Er god til at fejlfinde og komme med gode tekniske løsninger
• Har en positiv og konstruktiv tilgang til opgaverne
• Er fleksibel og kan tænke alternative løsninger
• Har gerne erfaring med El/hydrauliske diagrammer
• Kan arbejde selvstændigt og i et team

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Klaus Meldgaard på telefon
20 33 72 04 eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. februar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt ca. 800 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er miljø, transport og handel. Hovedkontor: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger med kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran.
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. februar 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Medlem af opvasketeamet, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Scullery jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Scullery Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Scullery employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning activities in the kitchen and storage area
- Sorting and storing crockery

Your profile:
- Ideally initial professional experience in a comparable position (career starters or career -changers are also very welcome)
- Time flexibility, also on weekends and public holidays
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is a plus

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Service Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Service jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a service employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Service employee (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Serving guests in the restaurant area
- Sale and billing of our food & beverage range
- Advising our guests
- Preparing delicious snacks and drinks
- Preparatory and follow-up tasks during the shift
- Cleaning and maintenance of the workplace
- Replenishing the goods carriers
- Cash register duties with responsibility for money

Your profile:
- Ideally first professional experience as a service employee or in a comparable job, career starters are also welcome
- Ideally initial experience in the condition of cash register systems
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Friendly, communicative and open manner
- Positive attitude and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries around the world are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts, and welcome our guests with inviting and delicious food.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Sales Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Sales jobs at Nordborg Resort


Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Sales Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Sales employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Selling goods and serving our guests
- Cashier activities
- Replenishing and maintaining the product displays
- Presenting goods
- Ordering goods

Your profile:
- Ideally completed vocational training in retail
- Relevant work experience desirable
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Career starters or career changers are also very welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Lagermedarbejder, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Warehouse logistics specialist / warehouse clerk!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Warehouse logistics specialist / warehouse clerk (f/m/d) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting May 2025

- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Inventory management (orders, receipt, issue, checks, inventories, etc.)
- Close cooperation with the warehouse manager
- Quality management in compliance with hygiene guidelines
- Care and maintenance of technical equipment
- Control of all obligations arising from laws, contracts, etc.

Your profile:
- Completed training in the warehouse sector, e.g. as a warehouse logistics specialist, warehouse clerk, etc. desirable
- Ideally professional experience in the hotel and catering industry or retail trade
- Experience in working with inventory management systems
- Good MS Office skills
- Flexibility and physical resilience
- Very good Danish and English language skills, German is an advantage


Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Administrative Assistant HR and Finance, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Administrative Assistant - specialising in human resources and finance

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as an Administrative Assistant - specialising in human resources and finance - starting in February 2025!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Administrative Assistant - specialising in human resources and finance - (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark 

- Full-time (50% HR, 50% Finance) -


Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your Responsibilities:
1. HR Area:
- Assisting with HR organization and administration (contracts, time tracking, labor law, etc.)
- Carrying out preliminary payroll
- Supporting and advising managers and employees on all operational and HR-related issues
- Organizing and documenting employee training
- Point of contact for authorities, social insurance agencies, pension funds, and other external contacts
- Creating HR statistics
- Close collaboration with the park manager and other internal stakeholders, such as HR colleagues, employees, and managers 

2. Finance Area:
- Checking invoices for completeness and accuracy
- Processing daily financial statements (sales and payment types)
- Managing and processing orders, delivery notes and goods movements in the merchandise management system
- Managing and monitoring petty cash and preparing the cash balance sheet
- Archiving documents and forwarding invoices to the accounting department
- Assisting with stocktaking and spot checks and preparing reports
- Supporting colleagues in other areas

Your profile:
- Ideally several years of professional experience in Human Resources and a administrative support function
- Good knowledge of Danish labour, social security and payroll tax law
- Completed commercial training or a degree in HR management, business administration or a comparable qualification (career changers with relevant experience are also welcome)
- Good knowledge of the common MS Office programmes, especially Excel
- Structured way of working, strong communication skills, assertiveness and a positive mind-set
- High degree of reliability and honesty
- High degree of discretion and confidentiality
- Friendly, communicative and open personality
- Positive charisma and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish and English; German skills are also welcome


Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now by sending your application, including your desired annual gross salary (in €), via email to: karriere@areas.com or through our online application form!

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
IT-supportelev
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du nysgerrig på IT og klar til at starte din karriere i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed? Brænder du for at hjælpe kolleger med at finde løsninger på it-tekniske udfordringer? Så er du måske vores nye IT-supportelev på Arkil’s hovedkontor i Hammelev der ligger lige ved motorvejen.

Om stillingen:

Vi søger en udadvendt, serviceminded, ansvarsfuld, stabil og fleksibel IT-supportelev, der brænder for at lære og udvikle sig. Du er ikke bange for at springe ud i nye udfordringer, selvom opgaven ikke ligger indenfor din ’comfort zone’.

Som IT-supportelev får du en vigtig rolle i vores support-team. Du bliver en del af vores IT-afdeling, der består af 10 engagerede kollegaer i Danmark og 7 i Tyskland, som dagligt servicerer hele Arkil-koncernens i alt 2000 medarbejdere i både Danmark, Tyskland og Irland.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

Modtagelse og håndtering af henvendelser om it-support fra koncernens medarbejdere.
Installation, vedligeholdelse og fejlfinding af hardware og software.
Medvirke til optimering af IT-processer og løsninger.
Lære at håndtere netværk, servere og andre IT-relaterede opgaver.

Vi forventer, at du:

Er udadvendt og har lyst til at arbejde med mennesker og IT.
Er imødekommende og serviceminded - og sætter brugeren i centrum.
Er stabil og pålidelig.
Er fleksibel og klar til at tage fat, når det gælder.
Tager ansvar og får afsluttet opgaver.
Har en struktureret tilgang til opgaveløsning.
Kommunikerer godt på dansk og engelsk – tysk er en fordel, men ikke et krav.
Har afsluttet Grundforløb 2 på Data- og kommunikationsuddannelsen.

Vi tilbyder:

En spændende og lærerig elevplads i en solid virksomhed.
En uformel og venlig arbejdsplads med engagerede kollegaer.
Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Mentorordning som hjælp og støtte under din uddannelse.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Ingeniør til Meldgaard Gruppen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du være en del af et dedikeret team og bidrage til at løse miljømæssige udfordringer og udvikle alternative og bæredygtige løsninger inden for håndtering af forbrændingsslagge, så søger vi en passioneret ingeniør eller lignende til vores afdeling i Kolding.

Meldgaard har i mere end 40 år sorteret og håndteret affald, jord og forbrændingsslagge. Vi er Danmarks førende inden for slaggehåndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materialer som sand og grus. Vi har ambitioner om stærke faglige standarder og prioriterer udvikling højt, derfor leder vi efter dig, der vil med på rejsen.

Jobbet
Du skal:
• Stå i spidsen for udviklingsprojekter inden for slagge i nye produkter
• Styrke vores afdeling fagligt og hjælpe med at håndtere nuværende og kommende miljømæssige udfordringer og udvikling, herunder spildevand
• Bidrage til afdelingens faglige udvikling med din ekspertise inden for miljø- og eller byggelovgivning, herunder myndighedskrav og standarder
• Kunne argumentere for vores faglige synspunkter, fx overfor offentlige instanser
• Supportere både vores drift og kommercielle afdeling med din viden på området

Om dig
Vi søger dig, der:
• Har en interesse i at lære alt om slaggen og lysten til at arbejde med det hver dag
• Er udviklingsorienteret og klar til at tackle nye faglige udfordringer
• Har en god teknisk og praktisk forståelse
• Er løsningsorienteret og resultatskabende
• Kan udøve myndighed, hvad angår lovgivningen, men med en venlig tone
• Har gode formuleringsevner og trives i arbejdet med forskellige mennesker
• Er initiativrig, positiv og bidrager til den gode stemning

Kvalifikationer
• Relevant uddannelse som bygningsingeniør, miljøingeniør, eller lignende
• Du behøver ikke nødvendigvis at have erfaring fra branchen, så længe du har et ønske om at blive ekspert på området
• Evne til at håndtere interessemodsætninger og finde løsninger gennem dialog
• Have stærke analytiske og problemløsningskompetencer
• Evne til at læse og tolke lovgivningsstof
• Risikovurdere og sikre kvalitet og selvstændig varetagelse af udviklingsprojekter

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 01.03.25. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kontorelev til Meldgaard Miljø A/S – Dagrenovation
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende kontorelev med speciale i administration?

Meldgaard MILJØ søger vi en kontorelev med speciale i administration til hovedkontoret i Aabenraa.

Du får en spændende uddannelse, hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der både er administrationsopgaver, telefonbetjening og IT-opgaver. Du vil skulle supportere og have dagligt kontakt med dine kolleger som kører dagrenovation, driftsledere og samarbejdspartnere.

Du tilbydes
• Et spændende uddannelsesforløb med en fri omgangstone og frihed under ansvar
• Egne opgaver med personlig og faglig udvikling indenfor kommuneprojekter
• Elevnetværk med deltagelse i planlægning af firmaarrangementer
• Deltagelse i mandskabs- og driftsmøder

Hvem er du
• Du har lyst til at lære, stiller spørgsmål og er fleksibel
• Du er udadvendt og interesseret
• Du kan arbejde selvstændigt og tager initiativ
• Du har erfaring med Office pakken, især Excel
• Du har kørekort B

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med mere end 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Meldgaard Gruppen har pt. mere end 20 elever ansat – fordelt på hovedkontoret samt på lokationer i Jylland og på Fyn.

Uddannelseskrav
STX, HTX eller HF student skal også have fem ugers EUD Student forløb med fagretning kontor.
HHX og EUX giver direkte adgang til elevforløbet.

Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole nær dig med henblik på, at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte oplæringsansvarlig Helle Gregersen Hoi på tlf. 7433 7345. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt, dog senest den 14. februar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye elev.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Fuldtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af à la carte-menuer og retter buffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. kantine, restaurant, systemgastronomi eller
hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for
detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Smed, Industritekniker, Automatiktekniker, Toftlund
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
Brænder du for at arbejde med vedligehold og optimering, så er du måske vores kommende kollega i vedligehold?


Stillingen

AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.


Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst.

Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, indenfor metalområdet. (Smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold.

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området.


Send dit CV til E mail CHL@akddanmark.dk

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853 Se vores hjemmeside www.akddanmark.dk, og vores præsentations video AKS 2021
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Se cauta macelari cu experien?a pentru un proiect în abator de porci din Danemarca!
JKS & Career
Syddanmark
6600 Vejen
Angajam macelari cu experien?a pentru a se alatura clientului nostru din Danemarca! Daca sunte?i pasionat de prepararea carnii ?i de?ine?i abilita?ile potrivite, vrem sa va cunoa?tem!

Clientul nostru î?i extinde spa?iile de produc?ie ?i cauta macelari cu experien?a care sa se alature echipei sale.

Daca ave?i experien?a în prelucrarea de calitate a carnii ?i dori?i sa face?i parte dintr-o companie aflata în ascensiune care pre?uie?te competen?a, contacta?i-ne!

Candidatul ideal vrem sa aiba experien?a anterioara la cu?it într-o fabrica de prelucrarea carnii - lucrând la banda sau la masa - ori experien?a în taiere/ dezosare/ tran?are/ fasonare.

E?ti interesat sa afli mai multe? Va rugam sa ne contacta?i la 0040 734 537 443 - Simona, 0040 734 537 444 - Miki sau prin e-mail, la office@jks.ro .
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Planlægnings- og personaleansvarlig for Vikarservicesyd i Sønderjylland
Vikarservicesyd ApS
Syddanmark
6520 Toftlund
Vikarservicesyd ApS

Planlægnings- og personaleansvarlig for Vikarservicesyd i Sønderjylland

Toftlund

Kan du se dig selv spille en nøglerolle i samarbejdet mellem kunder, vikarer og kolleger i et større regionalt vikarbureau, der er markedsledende indenfor flere af sine markedssegmenter?

Og kan du bevare overblikket, når puslespillet skal lægges, men søger nye udfordringer hvor du kan udfolde dit fulde potentiale? Så er du måske vores nye planlægnings- og personaleansvarlige for Sønderjylland med kontor i Toftlund.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Terminalarbejder - Christiansfeld Mejericenter
Arla Foods amba
Syddanmark
6070 Christiansfeld
Arla Foods amba

Terminalarbejder - Christiansfeld Mejericenter

Christiansfeld

Har du lyst til at arbejde på Christiansfeld Mejericenter med opgaver som pakning eller ekspedition af mejeriprodukter? Du kan se frem til en spændende og afvekslende hverdag blandt ca. 400 dygtige og glade kolleger.

Christiansfeld Mejericenter er en spændende mejerivirksomhed, der producerer, ekspederer og leverer en væsentlig del af Arlas mejeriprodukter til de danske kunder.

Denne stilling er til vores nathold som arbejder i tidsrummet 2015-0515.

Arla Foods amba
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Raw Material Planner
IFF
Syddanmark
6100 Haderslev
IFF

Raw Material Planner

Haderslev

Råvareplanlæggeren er ansvarlig for at sikre rettidig levering af materialer til anlægget til uafbrudt produktion, forarbejdning og servicering af kunder på et bedst i klasseniveau under et enkelt anlæg og/eller lav kompleksitet.

Ansvarsområder/beskrivelse:

  • Planlæg både på kort og lang sigt for at tilpasse udbud og efterspørgsel til at understøtte lagerbehov
  • Facilitere samarbejdsmøder med interessenter og leverandører for at gennemgå indkøbsprognoser, foreslåede ordrer og andre driftsmæssige problemer
IFF
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Produktionschef
Aller Aqua
Syddanmark
6070 Christiansfeld
CoreCompetence ApS

Produktionschef

Christiansfeld

Er du en handlekraftig leder, der trives i en praktisk og dynamisk produktionshverdag? Motiveres du af at skabe resultater sammen med dit team, og har du erfaring med produktion, drift og vedligehold?

Som produktionschef får du ansvaret for den daglige drift af fabrikken i Christiansfeld. Du leder et team på 10 timelønnede medarbejdere på skiftehold og sikrer, at produktionen kører effektivt, sikkert og med høj kvalitet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Style & Customer Advisor
Profil Optik
Syddanmark
6500 Vojens
Profil Optik

Style & Customer Advisor

Vojens

Hos os handler det om at give vores kunder den allerbedste oplevelse både ved at se godt og se godt ud. Som Style & Customer Advisor i Profil Optik får du muligheden for at kombinere passionen for rådgivning og salg med et meningsfuldt formål.

Med kunden i fokus skal vi i fællesskab finde den helt rigtige løsning, og ud fra den kan vi tilbyde et stort udvalg af designerbriller, solbriller, sportsbriller, linser m.m.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
El-tekniker - Sikr fremtidens forsyning med os
N1 A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
N1 A/S

El-tekniker - Sikr fremtidens forsyning med os

Aabenraa og Haderslev eller Ribe og Tønder

Er du uddannet elektriker, forsyningsoperatør eller har en lignende el-teknisk baggrund? Vil du være med til at sikre den grønne omstilling og holde liv i vores forsyningsområde?

Som en central del af teamet vil du handle med præcision og sikkerhed for at etablere nye anlæg, vedligeholde eksisterende infrastruktur og reagere på driftsfejl. Du vil også på sigt indgå i vagtordningen og afhjælpe driftsfejl i forsyningsområdet.

N1 A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Kvalitetsbevidste sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme
Vurderingsstyrelsen
Syddanmark
6100 Haderslev
Vurderingsstyrelsen

Kvalitetsbevidste sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme

Haderslev

Kunne du tænke dig at styrke din faglighed indenfor værdiansættelse af ejendomme og være med til at sikre et stærkt fagligt fundament for de nye ejendomsvurderinger?

Du bliver en del af et stort team, som arbejder med værdiansættelse af ejendomme og du vil derfor få en hverdag, som byder på meget sparring og vidensdeling inden for det ejendomsvurderingsretlige område. Du vil sammen med teamet være med til at sikre en ensartet juridisk- og vurderingsfaglig opgavevaretagelse.

Vurderingsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Fugttekniker / Projektleder til servicevirksomhed i vækst
Ocab
Syddanmark
6500 Vojens
Ocab

Fugttekniker / Projektleder til servicevirksomhed i vækst

Esbjerg eller Vojens

Til vores afdelinger i Vojens og Esbjerg søger vi fugtteknikere / projektledere.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Fugtmåling, omfangsbestemmelse og rapportering
  • Planlægge og gennemføre effektiv projektstyring på egne sager

Det vil være en fordel, hvis du har en håndværksmæssig uddannelse eller har erfaring fra skade- eller forsikringsbranchen, men det er ikke et krav.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Fagansvarlig til projekt & plan med fokus på koordinering og tværfagligt samarbejde
Provas - Haderslev Forsyningsservice A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Reqt Consulting A/S

Fagansvarlig til projekt & plan med fokus på koordinering og tværfagligt samarbejde

Haderslev

Provas tilbyder en spændende stilling i deres projekt- og planlægningsafdeling, hvor du vil opleve stor mulighed for udvikling og med bred involvering. Din faglige ledelse og koordinering af de forskellige områder vil være afgørende i denne stilling.

Du har en relevant faglig uddannelse som miljøtekniker, biolog, ingeniør eller tilsvarende, og du gebærder dig fint i arbejdet med lovgivning og myndighedsbehandling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vedligeholdelsestekniker ? fast weekend hos Bestseller
BEUMER Group A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
BEUMER Group A/S

Vedligeholdelsestekniker ? fast weekend hos Bestseller

Haderslev

Se video om BEUMER Group A/S som arbejdspladsMed reference til Maintenance Manageren, og i samarbejde med kolleger er ansvaret at anlægget i logistikcentret til enhver tid kører optimalt, så der kan gennemføres en effektiv produktionsafvikling.

Opgaverne består primært bl.a. af:

  • At gennemføre forebyggende vedligeholdelse på automatisk sorteringssystem.
  • Udføre hurtig og struktureret diagnosticering og fejlretning.
BEUMER Group A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Vedligeholdelsestekniker ? fast nathold hos Bestseller
BEUMER Group A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
BEUMER Group A/S

Vedligeholdelsestekniker ? fast nathold hos Bestseller

Haderslev

Se video om BEUMER Group A/S som arbejdspladsMed reference til Maintenance Manageren, og i samarbejde med kolleger er ansvaret at anlægget i logistikcentret til enhver tid kører optimalt, så der kan gennemføres en effektiv produktionsafvikling. Opgaverne består primært bl.a. af:

  • At gennemføre forebyggende vedligeholdelse på automatisk sorteringssystem.
  • Udføre hurtig og struktureret diagnosticering og fejlretning.
BEUMER Group A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk
Revisorassistent / controller til officepark
Officepark, Haderslev ApS
Syddanmark
6100 Haderslev
BRODAL Search & Selection

Revisorassistent / controller til officepark

Haderslev

Vil du være med til at sikre, at vores kunder kan fokusere på deres forretning og skabe merindtjening? Brænder du for regnskab og rapportering? Så venter der dig et job med stor fleksibilitet og udviklingsmuligheder i en virksomhed, hvor du kan gøre en forskel.

Du skal servicere faste kunder inden for et bredt udsnit af små og mellemstore virksomheder. Du får en alsidig hverdag, hvor du bl.a. laver controlling af bogholderi, opstilling af regnskaber samt skat.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Fynjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland